sâmbătă, 25 iulie 2009

Panica.

Era intuneric. M-am uitat in sus si in jos, in stanga si in dreapta, mi-am fluturat mainile prin fata ochilor, dar nu am vazut nici macar o parere de miscare. Am clipit. Am clipit iar. Absolut nimic. Aerul era cumplit, prea gros, aproape solid. Aerul n-ar trebui sa fie solid. As fi vrut sa-l ating cu mainile, sa-l sfaram in bucatele si sa mi le indes pe trahee. Si mirosul de benzina... Ochii ma usturau, de parca cineva mi-ar fi smuls pleoapele si ar fi frecat pe rana o jumatate de lamaie. Nasul imi lua foc cu fiecare respiratie. Poti sa mori intr-un asemenea loc - m-am gandit atunci. Un tipat era pe cale sa ma biruie. Ca sa tip, trebuia sa respir. Dar nu aveam ce sa respir...Intuneric. Pana de curent. Oras aglomerat. Panica.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu