vineri, 31 iulie 2009

Alege.



Traim in Romania si asta ne ocupa tot timpul. Mircea Badea se poate supara pe mine pentru ca am inceput post-ul asa, dar asta descrie cel mai bine ceea ce se intampla in Romania, Bucuresti, mai exact in cartierul Viilor de mai bine de 24 de ore. Ca orice om normal, aseara am intrat sa-mi fac un dus. Dar apa nu curgea. Florile se uscau si cainele isi tara limba dupa el prin curte. In jurul orei 23 o picatura isi face aparitia in chiuveta din bucatarie. Picatura de APA ?! Maro ?! Am lasat totul balta si am decis sa-mi pierd noaptea pe net. Dimineata, hai sa spal vasele. Dar mi-am luat teapa. Mai bantui eu putin prin casa si primesc un mesaj de la Ana, verisoara mea : a venit apa, dar nu mai avem cablu. Suuuuuper ! Vorbesc si cu Corina, care imi confirma ca nici la ea nu merge cablul. Nici macar netul. De acum ma astept la orice. Ii spun Anei sa ma anunte cand vine cablul, nu de alta, doar sa stiu cand mi se va lua si lumina sau gazele sau orice alta utilitate pentru care parintii mei sau oricine altcineva plateste lunar bani grei. Pentru ce, pana la urma ? Pentru a beneficia de o ora de apa, si aia maro ? Pentru o ora de cablu, si ala intrerupt ? Si in toata chestia asta e vorba doar de bun simt. Puteau sa-mi lipeasca pe poarta cu o tona de aracet un anunt : PROSTILOR, VEDETI CA AZI NU AVETI APA CA VREM NOI SA MAI SPARGEM STRAZILE A 89754940-A OARA SA VERIFICAM DACA E TOTUL IN REGULA. Dar de ce sa mai plateasca alti bani ca sa scoata la imprimanta niste amarate de foi sau de ce sa se mai plimbe ei din poarta in poarta sa anunte ?!



Sunt putin revoltata. Asta poate pentru ca am vazut cum decurg lucrurile peste hotare. Dar iata ca m-am intors in pitoreasca Romanie. Si...m-am lovit fara sa vreau de nesimtire si de dezinteres.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu