sâmbătă, 1 mai 2010

FCM.

Citez : " Sa iasa la tabla un nefericit : Gamulescu ! " - " Am iesit !!!! " - " Bine. Chiriac ! Chiriac nu e. CRISTEA !! Ai fost ?! Ai fost ! Grigoroiu, neaahhhh ! Iurascu, da. Hai, ai ajuns ?! ". Am incheiat citatul. Buuun. Sa trecem in revista. Este putin cam fix. Profa afirma multumita ca nu am nicio absenta ! Sunt mandra de mine pentru ca am rezistat chinului aproape un semestru si nu am de gand sa ma dau batuta. HAI CRISTEA ! STIU CA POTI !
Aerul din clasa e ataaaaaat de inchis. Sa-i dea cineva drumul, eliberati-l !

X pe langa unu plus alfa pe doi si ceva cu trei ori zece la minus opt. Apoi altceva cu zece la minus sase fara unu si ne da ceva cu trei. Ahh, e trei ori doi virgula treizeci si patru ori o suta optzeci. Rezulta ca energia electrica este egala cu o mie doua sute saizeci si trei virgula sase Jouli ( se pronunta GIULI pentru ca nu era francez ! ). Dar din asta mai rezulta caldura care este o mie o suta treizeci si sapte virgula douazeci si patru Jouli (!!! ) si mai rezulta ceva dar s-a sunat si atentia mea este indreptata spre ceea ce se intampla afara. Baschet. Volei. Fumatori. Fotbal. Ora de fizica s-a incheiat, din punctul meu de vedere. Buna ziua !




P.S.: De ce mi-am adus aminte de ora de fizica fix azi ?! Fix pe plaja ?! Dubiossssss ! - Postat noaptea pe nisip.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu