luni, 29 iunie 2009

Secrete.

Am invatat sa fiu singura persoana care imi stie secretele. Secretul meu nu poate fi descoperit pentru ca nu-l spun nimanui. Orice taina stiuta de mai mult de doua persoane este publica ? Nu. Orice taina care trece de mine devine publica.
Cosmarul meu se repeta in fiecare noapte conform unui scenariu neschimbat: un cadavru ascuns, iar eu eram criminala. Ascunsesem cadavrul si traiam cu teama ca va fi descoperit. Zadarnic incercam tot felul de siretlicuri pentru ca ceilalti sa nu-l vada. Cosmarul consta in acele momente care precedau descoperirea sa.
Imi pierd memoria dupa bunul plac. O arma pe care o folosesc in convietuirea mea alaturi de ceilalti. Uit ce vreau, imi amintesc ce vreau. Stapanul meu sunt eu si nu trebuie sa dau explicatii nici pe pamant, nici in ceruri.

2 comentarii:

  1. Got a secret can you keep it swear this one you'll save, better locket in your pocket taking this one to the grave .. lalala .. two can keep a secret if one of them is dead! :*

    RăspundețiȘtergere
  2. Genial.. genial marie.. pacat ca este si adevarat.

    RăspundețiȘtergere